19. lokakuuta 2012

Tiskitauko


Rakas ruokablogin lukija, olen viime aikoina pitänyt yllä aikamoista kirjoitustahtia, olen julkaissut asiaa ja reseptejä ruoasta joka päivä vaikka tavoitteeni on päivittää joka toinen päivä ja nyt minulle on tullut sopiva kohta ottaa pieni ”Time out” punnita asioita, juoda kahvia ja tiskata. 

Minun on mietittävä mitä ruokablogin pitäminen minulta henkilökohtaisesti vaatii, vastaako panostukseni saamaani palautetta, onko sen pitäminen tässä muodossa vaivan arvoinen ja mihin suuntaan olen tämän jälkeen menossa. Minulla ei kuitenkaan ole aikomusta lopettaa ruoasta kirjoittaminen, ruoka on elämäni suola, se on syy miksi olen ja minulla on vielä paljon asioita joita haluan jakaa, mutta pidän pienen mietintä tauon kirjoittamisesta ainakin viikonlopun yli.

Kahvitauolla
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...